Sunday, August 16, 2009

macm2 ala..

Salam smue..
aku dah lame gile xupdate blog..
sbb bz ngn blaja la..
xsmpt nk update2 nie..
mggu nie aku ade present n final exm..
skli 2 aku kena tibai..
pastu..mggu lepas aku exm lak ade present plak tu..
pastu 1/9/2009 da stat sem bru..
mcm2 dowk nk kena tempoh pasnie..
aku harap..final kali nie..pointer aku still maintan ag..
kalo jatohh..mmg kena sembelihla aku..
hahahahaha...

Tp..bz mcmner pown..
aku smpt gak kua merayap..p kenduri sane sini..
aku tunjukkn kt korang jewla erk pix nye...

Location :KLCC
Wif mY honeY..
Time :3.00 p.m
Sayang Bangat same Dye...
CintakU!!!

Location:Home kak Yatie
wif:sepupu sepapat..
Time:aku dah lupe sbb dah tua..

Yang Pakai bju biru tu aku..
aku hensem kn..
kn kn kn..tp..
org kate aku cute..
ye ker??
hahahahahhahah..

aku nk mntk tlg korang..
doakn kejayaan aku..
k..thankz..toce2..
salam..
chalow betey

2 comments:

  1. wah3x..
    lama giler dah xupdate..
    skali update sudah ada marka....
    haha..
    budak kechik p0n taw dating awek rupenyer...
    huhu...
    niway c0ngrats~~t0pek dah punya awek!!:P

    psst~~sedey sbb xcdnt 3 mgu lps..smpi skg xsmbuh2 ag. sbb 2 xleh mkn yg gtl2..pntang... waaaa....sedey..

    ReplyDelete
  2. aikk..
    org tua nie..mau cari gado ka??
    hahahhaha..kitew remaja erk..
    haahahahah..

    wahh..xcdnt??
    ciannye..taon dpn sembuh la tu..
    hahahaha...

    ReplyDelete