Monday, September 28, 2009

Percutian Ku di Hari Raya


Salam Aidifitri kuUcapkn kpd pengreading blog nie..
hehehe..
raya taon nie lain dri yg lain..sbb aku braya kt tmpt org..
mmg beshhhla...
gile2 beshh..ssh den nk terangkn mcmner beshhnye tu...
tp mmg beshh r..
aku bru blik ari nie..iktkn hati dah xmo blik msia..msia nie panasla..hahahahahha..(berlagak tol aku)
nie aku nk tunjukkn kt korang pix2 yg aku tgkp kt sne...
k..korang usha la erk..aku pown leth nk taip lame2 nie..
almklumla..bru blik dari overseala katakn....
hahahahah..
k...salam...
chalow betey..korang ushala erk....

nie kt kota london..kota yg pling cbuk didunia..
kakak aku yg ckp..aku pown yekn jewla..


Pix nie bru smpi kt U.K..


Nie aku bersama adik bradik aku la..
ktrang bergmbr pakai bju melayu n kurung..
uat kenangn la katakn..
ape name tmpt nie pown aku pown dah lupe..

tu jewla yg aku dpt kongsikn kt korang..
kalo aku nk pegi sndiri..mmg xtaula bile la dpt aku pegi..
hehehehhe..
k..
chaloww...

No comments:

Post a Comment