Saturday, December 26, 2009

Jom2..blaja bahasa nie!!

Posting kali nie aku xde post pix edit..
sbb aku xde edit pix..aku stop smentara..
ntk memberi laluan kepada final exm ku...
kali nie aku nk korang blaja bhsa bru..
mari2 belaja...Kalau yang sedang boring-boring tu tak tau nak buat apa, dalam kepala
otak asyik fikir POLITIK, REFORMASI dan lapar dahaga sahaja, apa kata
kita berhibur sikit dengan lawak nama jepun ni.

> 01. Yang pemarah - KEiJI CACIMAKI
>
> 02. Yang suka berjimat - SAYORI SUKAMURA
>
> 03. Yang bisu - KIETA TADASORA
>
> 04. Yang suka makan nasi - NANACHi KASIBANYA
>
> 05. Yang suka layan blues - APO NADIKATO
>
> 06. Yang suka belajar - ASHIKO ULANGKAJI
>
> 07. Yang kerap bikin kacau - WAKASI HURUHARA
>
> 08. Yang sangat kedekut - MATIMATI TAMOKASI
>
> 09. Yang suka sangat tidur - ICHIBAN TIDOMATI heheh
>
> 10. Yang suka mengintai - HINTAI AKOSUKA
>
> 11. Yang tua - TARAGIGI PADANMUKA
>
> 12. Yang kena tinggal bini - SUSAHATI BINILARI
>
> 13. Yang suka merempit - SAJA CARIMATI
>
> 14. Yang Lembab - AYUMI SIPUTBABI
>
> 15. Yang baru2ni kena BERSUMPAH - SAIIFOO BAUKARI

4 comments:

  1. blog walking...follow me to get intelligent knowledge

    ReplyDelete
  2. hahaha...
    dah nk exam pun sempat lagi mengarut2 budak kecik ni.

    ReplyDelete