Monday, February 22, 2010

Aku TelaH DiTagged

Ohohohohoh..kalii nie aku telahh ditagged olehh cikk emora..toce2...

1. adakah anda rasa hot??
Skunk nie mmg rase hot sbb musim panas kn...heehhehe..kaloo musim hujan..rase cold la..
heheheh

2 . upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang !

3 . cerita pasal gambar wallpaper itu
Sbb mgkin nie yg terakhir aku berjalan jaohhh ngn my fam n the besttt my vacation...

4 . bila kali terakhir makan pizza ?
Uii..bruuu mggu lepass kot aku mknn pizaa..beshhh..marvelous...

5 . lagu terakhir anda dengar ?
lagu terakhir aku dgr lgu New Divide-linkin park..

6 . selain nama sendiri , anda dipanggil nama apa ?
kaloo ngn fam..afik,kalo ngn membe2..topex..n ade gakk sesetengahh membe pggl fik..

8 . tag lagi 8 orang

Lee Malia
Hans
Sugar
Farish
Pak Long
Nur Azah
Cik D
Ezhan

9 . siapakah org no.1 kepada anda ?
dye membe kaki J.M ngn aku...

10 . katakan sesuatu mengenai org no.5
Teruzkn usaha anda mendidikkk....

11 . no3 ada hubungan dengan siapa ?
xtaula dye ade hubungn sape...sbb kenl dlm dunia maya..hahaha..

12 . bagaimana pula dengan no4
yg nie..aku xkompem..sbb dye nie agak player ckit..wawawawa..

13 . pesanan kepada orang no6
Ntkn result SPM ngn penuhh kesabaran n ketenangnnye..

14 . kata2 cinta untuk orang no2.
tiada ayat manis ntk mu..hahahahhahah..

15 . adakah no7 dan no8 mempunyai persamaan
xkot..sbb sorang duk semenanjung..sorang duk lua semenanjung..

16 . berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang mengetag anda
name diberikn oleh mak ayh dye
Nur Syaheera Ahmad.aku tgk dlm pix dye nie agak rendahh orgnye..tp dye comel..dye nie mmg hebt gyle dlm editing..superb..dye nie agak peramahh gakkla orgnye..

17 . 5 perkara yang saya tau tentang cik asma
aku lgsng xkenal sape cik asma..kalo puan asma aku kenalla..sbb tu makk aku..hahhahah..

18 . persamaan antara kambing dan lembu
so easy..dua2 mkn gne mulut..hahahahhahah..

19 . perasaan anda buat tag ini
hepi first time uat entry pnjg..setelahh dah lame xuat entry pnjg..hahahaha

20 . adakah anda tahu si razman itu sengal.
sekalii lg aku xknl sapekn e2 razmannn...mntk mff..hahahahha..

21 . Gay or Less
aku plih OR..hahhahhaha..

No comments:

Post a Comment