Monday, February 15, 2010

Mcm2 bunyi ado!!

Salam..title kt atas tu kli nie mmg ade kena mgena..
hahahahha..korang tau x..kt dlm kpla hotak aku nie..
dah ado mcm bunyi..bunyi clubbing,bnyi pancaragam pn de gak.
mcm nk pech dahh kpala aku nie..tp slps mkn pil chi kit teck aun..
ehh silapp...tu ubt skit prut..heheheh..pas mkn aktivlima..
mcm2 bunyi tu dahh beransur lega..mcm de bom dlm kpala otakk aku nie je..
tp..dlm kpala otakk aku nie ade bom..aku try gakk mengedit..
nie la hsilnye..korang ushala erkk..


Adik pmpuan aku bersama ank buah aku..
bosan2..tgkpla pix drang..


2 pix di atas nie mmg dah lame gyle..
time aku mle2 msuk cosmo..
ade orentasi kt pd..
mmg dah lame..



Yeahh..nie mase lepak2 kt lake garden..
bosan2..pas klaz ptg..truz lepak cnie..nie kt mines..ngah tggu bot dtg..
smntara menggu bot..
aku pn snap pix r pe ag..

yeahh..nie pix editing terakhir aku uat hri nie..
terpulang pd si dye menyukaii pix editng nie..
or x..harp2 si dye menyukai..

9 comments:

  1. macam bunyi + gambar menarik!!!

    kagum!!

    ReplyDelete
  2. bila ko nak edit pic aku nih???

    ReplyDelete
  3. to emora:thanX a lot...

    to syafiq:jgnla kagum..sbb bese2 je editing aku nie..ade lg pro selain aku..contohnye cik emora..dye ag proo...

    to hanS:aku tggu je pix drii ko broo..xdpt2 ag..mcmner nk editt pix ko broo...hahhaaha..

    ReplyDelete
  4. to miloicekaw:wokey..bile dahh proo kitew editkn ntk awk lakk nye..

    ReplyDelete