Saturday, March 20, 2010

badminton & bezday

ari nie pg2 lg aku da bgn...
siap2 ntk p men badminton...
kang kalo den lambekk..si farah gemokk tu tgglkn aku lak..
tu yg aku xley lambekk2..
smpi kt ktm..farah truz pick up aku..
first time aku men badminton kt penjara..walopn aku xbersalh..
aku dah msuk penjara..tp juz sewa dewan drang je la..
pas aktiviti smash menyemash..
aku pn truz cabot blik sbb nk celeb bezday ank buah aku(nurfasya firzanah)..
celeb kt piza..pas aktiviti kunyah mengunyah..aku blik truz tido..
sbb leth men bdmnton xilang lg..almklumla..dah lame xbersukan..
pix2 time aku men bdminton xdapekk den nk siarkn..
sbb pixnye aku xamik ag..akn disiarkn pd entry akn dtg..
k..mcm beselah..korang ushala pix2 yg dah diedit nye..

yg pix last 2 pix nie...pix celeb bezday ank buah aku..
tp ade byk ag..yg byk nye kak kamera akak aku..
xsmpt den nk amik ag..
bile den da amik..den akn siarkn..
huhuhuhuh..

No comments:

Post a Comment