Saturday, June 5, 2010

berenang2!!

Wahh..tbe2 aku teringat lik kenangn aku berenang dlu..
time tu aku kt segamat..p mandi kt swimming pool ngn membe2..
cari port dl..letakk barang smue..pas letakk barang truz aku terjun..
smpii xtgkk bpe dalam kolam tu...gedebushhhh aku terjun..aku hmpir2 lemaas...
hahahahahhahahahahahah..sklii tempt yg aku terjun tu dalamnye 7 kaki..hahahahahhahaha..
wahhh..dalam tu..dahla aku xpndi sgt nk berenang..pehhh..mmg nk lemas dah.
terkapai2 aku time tu..membe2 aku tgkkn smpi tergelak2kn aku..hahahahhahahahahah..
siott pnye membe..bley drang gelakkn aku..pastu..aku truz xmndi da..tgk org mandi je..
sbb trauma..dahla time aku nk lemas tu ade awek kn..hilang kemachoan aku..hahahahaha
lepas nie..kaloo aku nk p mndi kt swimming pool..aku nk cari yg 5 kaki je dlm pool tu..
hahahahahhahahahaha..


9 comments:

  1. Dulu tak pandai berenang, sekarang da pandai ke blom? :P

    ReplyDelete
  2. lorrr aiii hahah terlebih excited punya pasal

    ReplyDelete
  3. lorh klu x terjun lg cmne nak taw dlm air tuh ?

    ReplyDelete
  4. kue san:nk katakn pndi tu pn xde la pndi sgt..same je..hhahahaahah..^.^

    rossoneri:tau xpe..terlebh excited..hahahaha

    nana:kan kt dinding swimming pool tu..ade tnjuk dalam kolam tu..

    ReplyDelete
  5. salam....
    nanti boleh joint mandi lam parit kat kg pak long...tak dalam..setakat dada itik jer...tak berbahaya pada perahu kecil..

    ReplyDelete
  6. lain kali klu nak terjun, gi laut jek..confirm tak lemas main kat gigi2 jongang air tuh..

    ReplyDelete
  7. Sama je kes cam Umie,hampir nak lemas...
    Kazen Umie gelak2,dorang boleh cakap lak
    "nape kau cam otomen tadi?"....
    Seb baek Umie selamat HAHAHA..=.="

    ReplyDelete
  8. haha.... ko kena beljar berenang...
    best wo dpt berenang.. =)

    ReplyDelete
  9. eh eh lupa lak nga ckp sal pool. igtkn sungI. hahaha. biasala bila dah jalan2 tengah mlm ngan mata separuh bukak =_="

    ReplyDelete