Sunday, August 15, 2010

Untuk pengetahuan korang..

Title atas tu bkn psl pengetahuan am or ape2 je la yg berkenaan ngn pengetahuan..
ape aku tlis tu..aku sndiri pn xfhm..da mcm kap lam ya nga da..hahahahahahaha
k la..untuk pengetahuan korang..aku mengedit bkn untk mengejar name..
aku mengedit pix hanya untuk suka2 dan memenuhi nafsu aku..
sbb dengan mengedit pic aku ase sgt2 puas ati..
aku nk memenuhi nafsu aku yg xmemudaratkan sape2 n diri aku..
mcm blogger2 lain..korang menulis untk nama korang or untk memenuhi nafsu menulis korang..
ehh..ade ke nafsu menulis??aku tibai je..hahahahahahah..
ok mcm besela nye..pameran pic yg xseberape smart n masih mempnyai byk kekurangn..


aku xde pix bru..aku juz gne pix lame untk implementkn lg ape yg aku blaja smlm..

5 comments:

  1. puas hati woo bila edit gambar~ saya pun suka! ajar pelis!

    ReplyDelete
  2. Perghh~~baeeek la kau pnyer edit!!ajar sket!!hehe

    ReplyDelete
  3. to camelia:mmg puas ati..btol..bley aje..

    enchixlandax:xdela baek mane pn..still ade kekurangnnye..btw..thanx..

    ReplyDelete
  4. smart gambar..bila la aku boleh merasa pakai dslr ni...

    ReplyDelete