Sunday, March 15, 2009

PerJalanAn SmaSa eXam!!!

Aku Bgn aRi nIe dLm kuL 6.30pG..n then First thInG i Do sOlat SubuH dlU la kn..tu pNtG tu...


n aku IngT nK baRinG2 saT..sBb dlm kuL 9 aku ade eXm..Tp mak aku dah Suh aku siap2..


akU poWn siaP2 la..n Then maK aYaH aKu anTa akU p koLeJ..(bkn ank manjenye)

Sesampai je aku kt kOleJ..Lya dah aDe di koLeJ..dye Org First yg aku NmpK..n TheN baru la
Nira,kakak Nira,Farah dan yg lain2 smpi..




First Paper Aku EngliSh CommuNication..Aku Bley buaT..N Then berenti seketika memberi
laluan kepada ikLan...smBunG lik kuL 11..Wahhhh..Paper Nie la yg Aku pling LemaH skli..PapeR
Pengajian Malaysia..aPe yg akU sTudy..ckiT giLer BabenG yg Kua..Bengang jeW..



Tp KeraNa aDa BanTuan DrI LecTurer Yg akU syg..AkHirnYa daPaTla aKu jWb..Pastu
DiTmBah dGn perToloNgaN membe2 Sekeliling..LaGila Bley Jwb..hahahahahah....


N ExM aKu bErakHir dipukUl waKtu agAk 2.30pTg..tP aku KuA awLlA..(bajeT pandaI)
pas AbiS eXm aku P meLaLak nGn Dak2 koLeJ aku...guguguguugugugu...besH sgT2...

No comments:

Post a Comment