Friday, March 13, 2009

MiD TerM kU


Mid Term Ohh Mid Term

Sowk Aku Ade Mid Term..Peh..Leceh Siot eXam2 nie..xde ke blaja yg Xde eXam lgsung..
aku bile tgk buku jew..Mata aku dah Mule BLUR...bru bkak buku tu..kalo baca ckit lak..mult dah mula menguap..kalo baca 1 page lak truz lena tido..hebat x??tu la ubat yg pling senang nTk aku tido...hahahahahahha..

Pala Otak aku nie Mcm dah ade sbijik bom dah...tunggu masa nk meletup je..
dah la benda yg aku nk dihafalkn nie smue in fact..mmg nk ingt kaw2 nyewla..tu yg pling aku benci..sbb otak aku nie xske mengingat n menghafal...
Pape pown tggu jewla pas exm tu abis..aku ley uat or xley uat tu no 2..yg pentg aku amk
exm..
kan besh kalo mase ley dicpatkn..kalo bley dicepatkn..aku nk dicepatkn smpi aku dah kerja..
toksah fenin2 psl blaja..
wait n c tomorrow..
tomorrow never die..but tomorrow will come...

No comments:

Post a Comment